5 Ocak 2014 Pazar

Valencia'daki Cheers



Bilenler bilir, vakti zamanında Cheers diye bir dizi vardı...Güzel bir giriş şarkısı vardı: "Herkesin adını bildiği, herkesin geldiğin için mutlu olduğu, kaçacak bir yer istemez miydin sen de?!" diye sözleri olan.
Hepimiz "Bana her zamankinden ver!" demeyi çok istedik. Hepimiz bir Cheers'ımız olsun çok istedik.

İşte sizi bugün Valencia'nın Cheers'ı ile tanıştıracağım.

Bar Los Picapiedras

Bar Los Picapiedras, El Carmen'in Cavallers girişinde yolunuzun üzerinde solda küçük iki katlı sıcak bir bar.
Teresa benim canım ciğerimdir, barın sahibi;  dünyada görüp görebileceğiniz en pozitif, en açık görüşlü ve tevazu sahibi insanlardan biri.

"Abi ben barımda gülen yüzler istiyorum; insanlar gülmediği zaman, mutlu olmadığı zaman ben de çalışmak istemiyorum. Mutsuz oluyorum. Şu hayatta samimiyetten başka hiçbir şeyimiz yok." diyen biri.

Keyfin kaçtığında dertleşebileceğin, mutluyken mutluluğunu paylaşabileceğin aile gibi bir yer Picapiedras.

İşin bu kısmı benim için en önemli tarafı.

Kimilerinizin ulan amma övdün haa fiyattan bahset de bilelim bu aile nasıl bir aileymiş dediğini duyar gibiyim.

Olum çok paragözsünüz çok. Üç kuruş için kalbimi kırıyorsunuz.

Neyse olsun.

1 montadito + 1 quinto(bira) 1€ (mutlu musun şimdi ha?! değdi mi beni kırmaya!)

Perşembeleri porron(sürahi) 5€(şarap bira ne istersen)

Çarşambaları porron(bira) 4,50€
                       bocadillo    2.50€(öküz gibi bocadillo, rahat doyarsın)
                       Menú         6.00€ (chorizodur jamondur porrondur hepsi) 


Pazar akşamları da çalgılı çengili canlı müzik var.

Aşağıda İspanyolca bilen arkadaşlar için Valencia'da kızarkadaşımla çektiğimiz ucuz bar ve restoranları tanıtan programımızın bir bölümü var. Birinci bölüm Picapiedras üzerine, ikincisi yemek tarifi. İspanyolca bilmeyenler de izleyebilir, en azından fikir sahibi olmuş olur. Konuşan kız Teresa.

Giderseniz Umut'un çok selamı var Türkiye'den deyin. Blog'dan gördük geldik deyin. Sevinsin garibim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder